Content Marketing

Communicatie is in korte tijd enorm veranderd. Iedereen kan gemakkelijk informatie vinden over organisaties en producten. En die informatie komt lang niet altijd van de organisatie zelf. Bovendien speelt de mening van anderen een belangrijke rol in het beslissingsproces. De bron is minder belangrijk, als de content goed is, bepaal je zelf de relevantie. En deel je de ervaringen met anderen.

Hoe leidt content naar mijn merk?

Verbinden is ons vak. 2connect2 gelooft in de kracht van content bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties. Roepen dat je de beste bent helpt niet (meer). Je laat je expertise zien door kennis te delen, door content aan te bieden die je klant echt helpt. Via het juiste kanaal en op het juiste moment. Daarbij geldt: kwaliteit boven kwantiteit. Zo versterk je bestaande relaties en leg je de basis voor nieuwe relaties. Wil je hiermee actief aan de slag? Schrijf je dan nu in voor de workshop.

Hoe versterkt contentmarketing mijn merk?

handenMet contentmarketing boei en betrek je klanten bij je organisatie dankzij informatie waar ze wat aan hebben.
Het is een manier om als organisatie of merk herkend te worden als deskundige op een bepaald gebied. Dit doe je door (potentiële) klanten te voorzien van de inspiratie en kennis die zij nodig hebben om tot een goede keuze te komen. Je haakt vanuit je vakkennis in op de actualiteit en schrijft opinie vanuit je vakgebied. Goede content zal de doelgroep leiden naar jouw organisatie, aanzetten tot actie en uiteindelijk zorgen voor klanten.

2connect2 helpt je contentmarketing professioneel aan te pakken en de juiste strategie te kiezen. Hoe weet je waar je klanten wat aan hebben? Waarmee help en/of vermaak je ze écht? Waar vind en hoe bereik je ze? Hoe onderscheidt jouw content zich van andere aanbieders? En hoe zorg je dat jouw content uiteindelijk iets oplevert? Via een handig stappenplan ga je actief aan de slag.