Tegenwoordig is elk mens een merk, online maar ook in het dagelijkse leven. Bewust of onbewust. Een merk moet zich laten zien. Maar hoe? Tijdens de VOV bijeenkomst op 27 maart a.s. geef ik praktische tips over personal branding aan de hand van een concreet stappenplan: wat zijn jouw sterke en onderscheidende eigenschappen en hoe profileer je jezelf, je unieke kennis en expertise? Ben je benieuwd? Meld je dan hier aan!
Want bouwen aan een sterk merk heeft alles te maken met het verbeteren van de verkoopresultaten: hoe zorg je ervoor dat jouw merk (product, dienst) wordt gekozen boven dat van de concurrent?

Uniek onderscheid

Als ondernemer kun je niet zonder klanten. Die klanten moeten je echter wel kunnen vinden én je moet ervoor zorgen dat je je potentiële klanten zo aanspreekt, dat ze met jou in zee willen gaan.
Hoe doe je dat? Door te bouwen aan je eigen personal brand. Deze laat aan je klanten zien wat jou
(én jouw product / dienstverlening) bijzonder maakt en trekt het soort klanten aan voor wie jij ook daadwerkelijk van toegevoegde waarde kunt zijn.
Bovendien kan personal branding helpen bij het vinden van de juiste baan en het maken van promotie. Hoe werkt dit uit Amerika overgewaaide fenomeen? Beschouw jezelf als een merk: weet wat je uniek maakt en wat je onderscheid van anderen.
Ook voor bedrijven werkt personal branding: de kwaliteit van je mensen bepaalt de kwaliteit van je organisatie. En met grijze muizen onderscheid je je niet. Dus je mensen kunnen jouw organisatie op de kaart zetten. Dit is niet alleen motiverend voor de individuele professional, maar leidt ook tot betere resultaten voor het bedrijf, omdat klanten te maken krijgen met vakbekwame en gemotiveerde professionals die namens het bedrijf een goede prestatie neerzetten.

Ontwikkel  →  Visualiseer  →  Presenteer  →  Trek klantenPersonal-branding_fingerprint

Tijdens de VOV bijeenkomst op 27 maart belichten 4 sprekers
personal branding vanuit verschillende invalshoeken:
*  Hoe ontwikkel je je eigen merk en hoe profileer je jezelf?
*  Hoe visualiseer je je persoonlijke merk via een logo, huisstijl,
op drukwerk, website, e-nieuwsbrief eigenlijk?
*  Hoe draagt je persoonlijke presentatie bij aan je merk?
*  Hoe slaag je erin om van leads klanten te maken?

Ben je benieuwd hoe jij kunt werken aan je zichtbaarheid?
Meld je dan hier aan!

Denk je nu, mooi zo’n stappenplan, maar ik heb gewoon iemand nodig om mee te sparren, die me echt helpt het verschil te maken! Neem dan contact op met anja@2connect2.nl

Bouwen aan een sterk merk heeft alles te maken met het verbeteren van de verkoopresultaten:
hoe zorg je ervoor dat jouw merk (product, dienst) wordt gekozen boven dat van de concurrent?
2connect2 helpt je jouw sterke en onderscheidende eigenschappen vast te stellen en je bedrijf,
je unieke kennis en expertise te profileren.